Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters
    AllesVoorOren - Donderdag 29 Oktober 2020

    Informatie over Coronavirus

    UPDATE: 15-10-2020

    Pakketten vertraagd.

    Wij ontvangen wederom signalen dat sommige pakketten lang onderweg zijn. Ook onze toeleveranciers hebben hier in meer en mindere mate last van. Het zou dus kunnen dat uw pakketje langer onderweg is dan gebruikelijk of dat het later word verzonden. Wij werken dagelijks samen met PostNL om de overlast zoveel mogelijk tegen te gaan. Wij rekenen echter ook op uw begrip. U kunt altijd de status van de bestelling nakijken via het account.

    Bezorging

    Het virus kan niet worden overgedragen via post of pakketten. Wij bezorgen daarom momenteel zoals gebruikelijk de post, pakketten en andere zendingen voor onze klanten.

    Voorkomen verspreiding virus

    We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. We zorgen er voor dat onze medewerkers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken.

    Voorbereiding

    We bereiden ons voor op verschillende scenario’s, zodat we onze dienstverlening kunnen continueren. Nogmaals: de gezondheid en de veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners staan daarbij voorop.

    Specifieke maatregelen voor België.

    Nieuwe maatregelen vanaf 19 maart 2020
    De Belgische regering heeft besloten dat niet-essentiële winkels worden gesloten vanaf 18 maart om 12:00 uur. Dit besluit heeft als gevolg dat een deel van de PostNL-punten in België gesloten zijn. Deze maatregelen hebben invloed op pakketten die wij naar België versturen. 

    Pakketten op een Belgische PostNL-punt
    Pakketten die op een gesloten PostNL-punt liggen, blijven daar. PostNL en wij doen al het mogelijke om hiervoor een oplossing te vinden.

    Daarnaast is het momenteel niet mogelijk een bestelling direct naar een PostNL-punt te laten sturen. Pakketten die nog vertrekken naar een gesloten PostNL-punt worden naar ons teruggestuurd. Pakketten die na een tweede poging niet bij jou thuis bezorgd kunnen worden, gaan naar een PostNL-punt dat open blijft.

    Ook is in België het aantal pakketten momenteel erg hoog. Dit in combinatie met de nieuwe maatregelen van de Belgische regering kan ervoor zorgen dat jouw zendingen met bestemming in België vertraging oplopen.

    De meest actuele status van de pakketten is te vinden via Track & Trace van PostNL die je van ons ontvangt.

    Meer informatie

    Als de situatie verandert passen we de informatie op deze pagina aan. We informeren leveranciers, klanten en partners voor wie wijzigingen gelden op dat moment proactief.

    Voor specifieke gezondheidsvragen verwijzen wij je naar de website van het RIVM.

    Nieuws en updates van:

    Recente artikelen

    Deze website maakt gebruik van cookies. Cookie Voorkeuren instellen