Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Verzenden & retourneren

    Wij verzenden al onze producten via PostNL of DHL.
    De bijdrage in de verzendkosten zijn als volgt:

    Voor Nederland: €3.99 (vanaf €25.- gratis verzonden)

    Voor Europa en daarbuiten: De verzendkosten worden getoond in de kassa.

    Het gratis retour sturen is alleen voor Nederlandse consumenten en bedrijven van toepassing!

    Mocht het product niet aan jouw eisen voldoen dan mag je het natuurlijk retour zenden. Hieronder lees je hoe dat werkt.

    Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

    Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventueel door jou betaalde verzendkosten gecrediteerd. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je het retour aanmelden via het mijn account gedeelte op onze website. Je kunt ook contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    Heb je verkeerd besteld? Een product omruilen is om technische redenen helaas niet mogelijk. Je kunt het verkeerd bestelde product retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. Heb je het verkeerde product ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected].

    Als je hebt gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, dan vergoedt AllesVoorOren.nl de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet.

    Ook zijn er uitzonderingen van retour op bepaalde producten die in verband met de hygiëne niet retour gestuurd mogen worden zoals oordopjes, gehoorbescherming, etc. Wij verzegelen deze verpakkingen. Zijn de zegels verbroken dan kun je ze niet retour sturen. Ook de producten van Cochlear vallen hieronder. Opengemaakte verpakkingen van Accu's, etc. nemen wij NIET retour.

    Bij sommige producten staat: Vandaag besteld voor 15:59 vandaag verzonden*. Dit is niet in combinatie met bestelde producten waar een langere levertijd voor staat. Deze zullen dan gelijktijdig worden verzonden.

    Uiteraard kun je de bestelling ook schriftelijk ongedaan maken. Onderstaand zie je een modelformulier waarmee je de bestelling ongedaan kunt maken. Je kunt dit vinden onderaan de algemene voorwaarden van webshop keurmerk. Print deze uit en vraag via [email protected] een retourlabel aan.

    Dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen. 

    AllesVoorOren.nl is wettelijk verplicht je dit formulier aan te bieden.
    Het is echter niet noodzakelijk om dit formulier te gebruiken. Je kunt er ook voor kiezen je retour telefonisch (0229 755 134) of via e-mail ([email protected]) door te geven.
    Indien je dit formulier wilt gebruiken, kun je het ingevulde formulier per post opsturen of als bijlage bij een e-mail verzenden.

    Aan:
    AllesVoorOren.nl
    Tomatenmarkt 52A
    1681PH, Zwaagdijk-Oost
    Nederland

    - Ik deel u hierbij mede, dat ik onze overeenkomst herroep betreffende de verkoop
    van de volgende producten:
     ___________________________________________________________________________
    - Order- of factuurnummer:  _____________________________________________________
    - Ontvangen op  ______________________________________________________________
    - Naam consument: ___________________________________________________________
    - Adres consument:  ___________________________________________________________
    - IBAN-nummer consument**: ___________________________________________________
    - Handtekening consument (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend):

    ___________________________________________________________________________
     

    * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
    ** Alleen nodig indien de factuur al betaald is.

    Deze website maakt gebruik van cookies. Cookie Voorkeuren instellen