Widex hoortoestel filters
Als je hoortoestellen van Widex hebt dan heb je de filters vast wel eens vervangen. Widex heeft één van de meest eenvoudige filtersystemen die er bestaan. Als het geluid van je hoortoestel ineens een stuk minder is of het toestel werkt helemaal niet meer dan is het belangrijk om te bekijken of je filter niet geblokkeerd is door oorsmeer. (Cerumen).
Waarom raakt mijn Widex filter verstopt?
Een hoortoestel filter kan verstopt raken door oorsmeer, huidschilfers of vocht. Het hoort bij het dagelijks onderhoud van je hoortoestel zodat je altijd het maximale uit je hoortoestel haalt. Is je filter verstopt dan kun je deze eenvoudig en snel zelf verwisselen. Haal de dome van het hoortoestel en gebruik het gereedschapje om het filter te verwijderen. Aan de andere kan het het zwarte stokje zit een nieuw filtertje. Dit steek je in de opening van de luidspreker of tube. Er zijn ook grotere filters van Widex die gebruikt worden in op maat gemaakte harde oorstukjes. Dit zijn de Widex Cerustop XL filters.
Hoe zie ik dat mijn Widex filter verstopt is?
Als je de dome van het hoortoestel haalt en in het witte filtertje kijkt dan hoor je een zilverkleurig "rastertje"te zien. Is het okerkleurig of zie je helemaal geen rastertje dan is het filter zeker verstopt. Tijd dus om je Widex filter te vervangen. Je zult gelijk merken dat het geluid een stuk frisser klinkt en dat de scherpte die nodig is om spraak te verstaan weer is teruggekeerd. Werkt je toestel dan nog steeds niet? Dan controleer je het hoortoestelbatterijtje en de luidspreker zelf. Hangt je luidspreker te bungelen aan het draadje? Dan bestel je een nieuwe luidspreker voor je Widex hoortoestel. Met een Widex Hoortoestel filters weet je zeker dat je geluid fris klinkt en blijft klinken.
Veelgestelde vragen
Waarom bestellen bij Alles voor Oren?
AllesVoorOren is dé webshop voor slechthorenden in Nederland. Met ruim 10 jaar ervaring in het zoeken naar oplossingen voor jouw gehoorprobleem moet het gek lopen als je bij ons niet kunt vinden wat je zoekt. Onze medewerkers zijn getraind in het doorvragen en zoeken naar mogelijkheden die elders niet gevonden worden. Onze klanten waarderen ons omdat we altijd alles in het werk stellen om hun bestelling op tijd te bezorgen en mocht het een keer anders lopen dan gewenst dan bieden wij altijd een passende oplossing.
Klanten geven ons een 9.2 op basis van 15.260 beoordelingen
We nodigen al onze klanten actief uit om ons te beoordelen. Niet om ons zelf op de borst te kunnen kloppen maar omdat jouw mening er écht toe doet. We waarderen elke review. We vernemen graag hoe onze service is bevallen en juist als er een keer iets niet goed is gegaan dan kunnen we met deze input verder, vermeld daarom altijd wat je eventuele klacht is. En wil je een product review plaatsen dan kan dat natuurlijk ook. Bij elk product bieden wij de mogelijkheid iets over het product te melden.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Gemiddeld genomen heb je jouw bestelling binnen 3 dagen in huis. Duurt het langer, dan laten we je dat weten. Beloftes zoals “Vandaag besteld, Morgen in huis” daar doen we niet aan. We zijn tegenwoordig teveel afhankelijk van externe factoren om zoiets met droge ogen te kunnen beloven. Doorgaans verzenden we jouw bestelling direct zodra deze binnenkomt. En als dat door drukte niet kan alsnog de volgende dag. Houd daarom altijd je trackingcode goed in de gaten. Daar vind je over het algemeen de informatie die je zoekt over je levering. Al onze levertijden staan bij de producten vermeld.
Niet goed geld terug garantie!
We hebben veel vertrouwen in de kwaliteit van onze producten. Daarom bieden wij je de mogelijkheid om je product (mocht het toch niet goed zijn) kosteloos retour te zenden. Wel hebben we hiervoor een aantal spelregels ontwikkeld die je op onze website terug kunt lezen. Zo kun je bijvoorbeeld geen producten terugsturen die verzegeld zijn of op of in het lichaam gedragen worden. Wel zo fris om te weten dat je altijd een product krijgt toegestuurd dat niet door een ander is gedragen.