Phonak Domes voor Hoortoestellen
Zoek je een dome, tip of dopje voor je gehoorapparaten? Zoek maar niet verder want wij hebben Phonak domes in ons assortiment. Phonak heeft tegenwoordig de Smokey domes. Deze hebben een nieuw ontwerp, verkleuren minder snel en zijn door de donkere kleur ook minder goed zichtbaar in je gehoorgang.
Wanneer moet ik mijn Phonak dome vervangen?
Dat is lastig te zeggen. Een Phonak dome gaat best lang mee. Als je het dopje vaak van je luidspreker moet halen om je filtertje te vervangen dan kan een dome soms kapot gaan. Maar ook het gewone gebruik kan een dome beschadigen. Een gehoorgang is mede door de erg hoge zuurgraad een vijandige omgeving voor een dome. Zodra de dome zijn vorm helemaal heeft verloren, er rafels aan komen of compleet afscheuren is het tijd je dome te vervangen.
Waarom zijn er verschillende maten domes?
Niet iedereen heeft dezelfde oren of gehoorgang. Zo kan het zelfs zijn dat je aan de ene kant een Phonak Smokey M dome nodig hebt en aan de andere kant een Phonak Smokey S dome.
Ook het hoortoestel is ingesteld op het gebruik van een bepaalde maat dome. Vooral als je een gesloten dome hebt (zonder gaatjes rondom) is het belangrijk dat je de juiste maat en type dome besteld. Er zijn zelfs domes van Phonak met een dubbele koepel. Dit noemen wij de Powerdomes. Deze zijn erg geschikt voor de zwaardere gehoorproblemen en mensen die een Power Luidspreker gebruiken.
Wat is het verschil tussen de Phonak Smokey domes en de nieuwe 4.0 domes?
Phonak heeft gelijktijdig met haar nieuwe lijn hoortoestellen het ontwerp van de luidsprekers aangepast. Dit houd in dat de "oude" domes niet goed op de nieuwe luidsprekers passen. Phonak noemt dit Sound delivery System 4.0. Dit is vanaf het Marvel platform het geval. Het is daarom belangrijk om te weten welke hoortoestel je draagt. Controleer altijd welke letter er voor het type op het hoortoestel staat. Is dit een S, C, Q, V of B? gebruik dan een Phonak Smokey dome. Staat er bijvoorbeeld een M op? Dan moet je de Phonak domes 4.0 gebruiken.
Veelgestelde vragen
Waarom bestellen bij Alles voor Oren?
AllesVoorOren is dé webshop voor slechthorenden in Nederland. Met ruim 10 jaar ervaring in het zoeken naar oplossingen voor jouw gehoorprobleem moet het gek lopen als je bij ons niet kunt vinden wat je zoekt. Onze medewerkers zijn getraind in het doorvragen en zoeken naar mogelijkheden die elders niet gevonden worden. Onze klanten waarderen ons omdat we altijd alles in het werk stellen om hun bestelling op tijd te bezorgen en mocht het een keer anders lopen dan gewenst dan bieden wij altijd een passende oplossing.
Klanten geven ons een 9.2 op basis van 15.382 beoordelingen
We nodigen al onze klanten actief uit om ons te beoordelen. Niet om ons zelf op de borst te kunnen kloppen maar omdat jouw mening er écht toe doet. We waarderen elke review. We vernemen graag hoe onze service is bevallen en juist als er een keer iets niet goed is gegaan dan kunnen we met deze input verder, vermeld daarom altijd wat je eventuele klacht is. En wil je een product review plaatsen dan kan dat natuurlijk ook. Bij elk product bieden wij de mogelijkheid iets over het product te melden.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Gemiddeld genomen heb je jouw bestelling binnen 3 dagen in huis. Duurt het langer, dan laten we je dat weten. Beloftes zoals “Vandaag besteld, Morgen in huis” daar doen we niet aan. We zijn tegenwoordig teveel afhankelijk van externe factoren om zoiets met droge ogen te kunnen beloven. Doorgaans verzenden we jouw bestelling direct zodra deze binnenkomt. En als dat door drukte niet kan alsnog de volgende dag. Houd daarom altijd je trackingcode goed in de gaten. Daar vind je over het algemeen de informatie die je zoekt over je levering. Al onze levertijden staan bij de producten vermeld.
Niet goed geld terug garantie!
We hebben veel vertrouwen in de kwaliteit van onze producten. Daarom bieden wij je de mogelijkheid om je product (mocht het toch niet goed zijn) kosteloos retour te zenden. Wel hebben we hiervoor een aantal spelregels ontwikkeld die je op onze website terug kunt lezen. Zo kun je bijvoorbeeld geen producten terugsturen die verzegeld zijn of op of in het lichaam gedragen worden. Wel zo fris om te weten dat je altijd een product krijgt toegestuurd dat niet door een ander is gedragen.