Deurbel en telefoon signalering

Soms is het nodig dat je een Deurbel en telefoon signalering nodig hebt. Vooral als je de deurbel niet kunt horen. Dan biedt een speciale deurbel voor slechthorenden uitkomst. Toon meer

Soort

Type

Bellman Vibio Bluetooth bedshaker - draadloze trilschijf BE1221

Bellman Visit 868 Flitslamp BE1441/BE1442

Bellman Visit 868 Deurbelzender BE1411

Ontworpen voor het Bellman Visit-systeem, waarsc...

Bekijken

Uitgelichte merken voor Deurbel en telefoon signalering

• Bellman & Symfon
    • Geemarc
    • Humantechnik
    Humantechnik Visutone deurbel- / telefoonversterker

Lisa Deurbelzender Akoestisch

De LISA RF deurbelzender AC vangt het signaal op...

€ 105,-
    Bekijken
    Geemarc draadloze Deurbel 595 U.L.E.

Speciale deurbel voor gebruik met de Geemarc Amp...

Niet op voorraad
    Bellman Visit 868 Telefoon zender BE1431

Bellman Maxi Pro Luisterhulp en TV versterker incl. koptelefoon BE8054

€ 320,-
    Geemarc Ringer 595 U.L.E. oproepversterker

Bellman Visit 868 Drukknop zender BE1420

Bekijken
    Humantechnik Lisa - Telefoonzender (galvanisch / akoestisch)

€ 148,-
    Bellman Maxi Pro Luisterhulp BE2021

€ 189,-
    Bekijken

De deurbel beter horen met deurbelversterking

Heel vaak krijgen wij de vraag of er niet een speciale Deurbel en telefoon signalering voor mensen die de deurbel niet goed horen kunnen. Als je zoiets zoekt dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Met onze deurbel systemen die een heel luid geluid maken of soms zelfs in combinatie met flitslichten mis je niemand meer die voor de deur staat.

Deurbel en telefoon signalering in flats en portiekwoningen

Wat heel veel voorkomt is bijvoorbeeld de flat waarbij er beneden een deurbel zit bij de ingang en bij de woning zelf. Het probleem is hierbij dat de huisbel installatie in de gang hangt en als de deur naar de woonkamer dan dicht is hoor je deze niet goed.

Met een deurbelversterker verleg je eigenlijk het signaal van de voordeur naar de woonkamer zodat je altijd weet of er iemand voor de deur staat.

Met onze Deurbel en telefoon signalering voor slechthorenden kun je heel eenvoudig een grotere mate van zelfstandigheid bewerkstellingen.

Klanten geven ons een 9.2 op basis van 14.140 beoordelingen

Gemiddeld genomen heb je jouw bestelling binnen 3 dagen in huis. Duurt het langer, dan laten we je dat weten. Beloftes zoals “Vandaag besteld, Morgen in huis” daar doen we niet aan. We zijn tegenwoordig teveel afhankelijk van externe factoren om zoiets met droge ogen te kunnen beloven. Doorgaans verzenden we jouw bestelling direct zodra deze binnenkomt. En als dat door drukte niet kan alsnog de volgende dag. Houd daarom altijd je trackingcode goed in de gaten. Daar vind je over het algemeen de informatie die je zoekt over je levering. Al onze levertijden staan bij de producten vermeld.