Afstandsbedieningen voor gehoorapparaten

Afstandsbediening hoortoestel: Heb jij een hoortoestel waar meerdere luisterprogramma's op zijn ingesteld? Of voel je wel eens de behoefte het geluid harder of zachter te zetten? Een woord: Afstandsbediening! Toon meer

ReSound Unite Afstandbediening 2

Deze afstandsbediening van Resound is geschikt o...
    Widex RC-DEX afstandsbediening

Wil je het geluid van je hoortoestellen harder o...
    Bernafon Soundgate 3 afstandsbediening en audiostreamer

Uitgelichte merken voor Afstandsbedieningen voor gehoorapparaten

• Beltone
    • Bernafon
    • Oticon
    • Phonak
    • Resound
    • Signia / Siemens
    • Starkey
    • Unitron
    • Widex
    Signia MiniPocket afstandsbediening

Wil jij soms je hoortoestel een beetje zachter o...
    Phonak Remote afstandbediening

Deze kleine afstandsbediening van Phonak is gesc...
    € 119,-
    Oticon remote control 3.0 afstandsbediening
    € 89,-
    Bernafon RC-N Afstandsbediening

Bernafon afstandsbediening. Met dit product kun ...
    Unitron Afstandsbediening U-remote 2

De U -remote 2 is geschikt om de wat oudere hoor...
    Oticon Connectline afstandsbediening 2.0
    € 89,-
    Starkey Surflink advanced remote control
    Phonak PilotOne II

Phonak PilotOne II is een eenvoudige en gebruiks...
    Beltone Direct Afstandsbediening

Met de Beltone Direct afstandsbediening bedien j...

Afstandsbediening voor hoortoestellen

Er is geen fabrikant die géén afstandbediening in hun assortiment hebben. En dat hebben ze prima bedacht! Je kunt namelijk op een eenvoudige manier je hoortoestel naar je hand zetten. Is het geluid te veel om je heen? Heeft jouw audicien een speciaal programma voor je in het hoortoestel gezet waarmee je ineens wel mensen kunt verstaan in de kroeg? Een druk op de knop en je hoortoestel reageert. Uiteraard binnen de grenzen die je audicien heeft aangegeven, maar toch!

Een afstandbediening voor een gehoorapparaat is discreet en eenvoudig

Schakel met de afstandbediening discreet naar een ander luisterprogramma, of stel het volume bij vanuit je broekzak zonder dat je naar de knopjes op je hoortoestel hoeft te zoeken.

Er zijn zelfs afstandsbedieningen die een combinatie vormen van een Streamer en een afstandsbediening. Dat is heel aardig want dan hoef je maar één product te kopen.

Bestel je Afstandsbediening hoortoestel bij AllesVoorOren. Wij hebben alle merken en typen in ons assortiment.