AllesVoorOren.nl - Donderdag 20 November 2023

Leveringen tijdens de feestdagen

Tijdens de decembermaand kan het voorkomen dat je pakket later wordt bezorgd dan gebruikelijk. Enorme drukte na Black Friday ( Waar wij overigens niet aan meedoen ) Sinterklaas en winterse weersomstandigheden gecombineerd met personeelstekorten veroorzaken op sommige Postdepots een infarct waardoor niet alles even soepel verloopt. Helaas is dit een jaarlijks terugkerend fenomeen.

Onze levertijden die vermeld worden op onze website zijn hierdoor helaas niet op alle dagen mogelijk via onze vervoerders. Ondanks de extra capaciteit bij de vervoerders leert de ervaring ons dat de levering van pakketten rond de feestdagen soms 3 tot 7 werkdagen extra vertraging kunnen oplopen.

Houd daarom rekening met bestellen en houd je track&trace code goed in de gaten. Helaas geeft deze ook niet altijd de juiste informatie tijdens deze periode.

Vanwege het grote aantal mails hierover aan ons gericht verzoeken wij u ons niet meteen te mailen of te bellen als het pakketje vertraagd is. Het is onderweg en het komt in orde! Wij kunnen helaas ook niet veel meer zien dan u. Om onze bereikbaarheid te waarborgen vragen wij u om uw begrip.

Wij wensen u in ieder geval een heel fijne feestmaand en zullen alles in het werk stellen uw bestelling tijdig te verzenden. Zodra u de melding krijgt dat uw pakket is verzonden kunt u ervan uitgaan dat het ook daadwerkelijk aan de postverwerker is overhandigd.