Phonak Hoortoestellen Prijzen

AllesVoorOren levert Hoortoestellen van Phonak. Bekijk het aanbod Phonak gehoorapparaten hieronder en vergelijk de prijzen. Altijd goedkoper dan de audicien in de winkel. We leveren alle toestellen! Bel voor meer informatie: 0229-755 134 Toon meer

Draagwijze

Kleur

Eigenschappen

Refurbished!
    Phonak Audeo B90-R oplaadbaar set Refurbished
    € 1.225,-
    Phonak Marvel Audéo M90-13 set refurbished hoortoestellen
    € 1.249,-
    Phonak Audeo Paradise 90-R  oplaadbaar

Phonak Audeo Paradise 90-R oplaadbaar

Phonak Audeo Paradise 90-R oplaadbaar. Ultiem s...
    € 1.699,-

Uitgelichte merken voor Phonak Hoortoestellen Prijzen

• Phonak
    Phonak Marvel M90 R oplaadbaar SET refurbished
    € 1.265,-
    Phonak Bolero Q70 SP refurbished

Deze occasion hoortoestellen van Phonak de Boler...
    € 499,-
    Phonak Naida V70 UP Refurbished Set hoortoestellen
    € 499,-
    Phonak Bolero M90 Marvel

In de Phonak Bolero, bedoeld voor mensen met lic...
    € 1.499,-
    Phonak Audeo B-90 Direct Refurbished

Set refurbished hoortoestellen Phonak Audeo. Dez...
    Niet op voorraad
    € 799,-
    Phonak Audeo Marvel M90-R  oplaadbaar

Phonak Audeo Marvel M90-R oplaadbaar

Phonak Audeo Marvel 90-R oplaadbaar. Ultiem spr...
    € 1.599,-

Phonak hoortoestellen

Hier vind u hoortoestel prijzen van Phonak hoortoestellen. Zoekt u een hoortoestel prijs van Phonak? Wij leveren alle toestellen van Phonak voor lage prijzen. Bekijk de Phonak hoortoestellen prijs in onze webshop, verbaas u over de lage prijzen en maak een afspraak voor een gratis en vrijblijvende hoortoestel proef. Bekijk de Phonak prijslijst. Phonak is een Zwitsers hoortoestelmerk en levert Naída, Bolero, Audéo en Virto hoortoestellen.