AllesVoorOren - Donderdag 19 Mei 2022

Productie problemen diverse fabrikanten

Für Deutsch nach unten scrollen.

In de nasleep van de coronapandemie en de oorlog in Oekraïne worden veel fabrikanten geplaagd door een tekort aan zowat alles; personeel, grondstoffen en computerchips.

Hierdoor zijn er grote tekorten ontstaan bij autofabrikanten en sinds eind 2021 ook bij toeleveranciers van hoortoestelfabrikanten. Tot voor kort konden we het meeste nog uit voorraad leveren maar helaas zijn deze voorraden volledig uitgeput en nu uitverkocht.

Omdat we niet weten wanneer leveringen weer op gang komen bieden wij onze klanten de mogelijkheid om producten te Pre-orderen (vooruit bestellen). Dit houdt in dat op het moment dat de levering weer op gang komt u uw bestelde product direct geleverd krijgt. U hebt immers voorrang op nieuw geplaatste bestellingen. Mogelijk is het aantal vooruitbestellingen zo groot dat er anders weer enkele maanden gewacht moet worden op de producten omdat deze te snel uitverkocht worden.

Vooralsnog is van de volgende producten nog geen prognose wanneer deze weer geleverd gaan worden.

• Oticon:
      TV adapter 3.0
      Connectclip
    • Bernafon
      TV-A
      Soundclip-A
    • Signia
      Diverse Streamers
    • Phonak
      TV adapter
    • Starkey
      2.4 Ghz TV streamer

Mogelijk komen er nog meer bij, maar dit is wat wij vooralsnog weten. Onze excuses op voorhand voor het ontstane ongemak.

Produktionsprobleme verschiedener Hersteller

Nach der Coronavirus-Pandemie und dem Krieg in der Ukraine leiden viele Hersteller unter Engpässen bei so gut wie allem; Personal, Rohstoffe und Computerchips.

Dies hat zu großen Engpässen bei den Automobilherstellern und seit Ende 2021 auch bei den Zulieferern der Hörgerätehersteller geführt. Bis vor kurzem konnten wir das meiste noch aus Vorrat liefern, aber leider sind diese Bestände restlos aufgebraucht und nun ausverkauft.

Da wir nicht wissen, wann die Lieferungen wieder beginnen, bieten wir unseren Kunden die Möglichkeit, Produkte vorzubestellen. Das bedeutet, sobald die Lieferung wieder startet, erhalten Sie sofort Ihr bestelltes Produkt. Schließlich haben Sie Vorrang vor neu aufgegebenen Bestellungen. Die Anzahl der Vorbestellungen kann so groß sein, dass Sie sonst einige Monate auf die Produkte warten müssen, weil sie zu schnell ausverkauft sind.

Für die folgenden Produkte gibt es vorerst keine Prognose, wann sie wieder ausgeliefert werden.

• Oticon:
      TV-Adapter 3.0
      Connectclip
    • Bernafon
      TV-A
      Soundclip-A
    • Signia
      Verschiedene Streamer
    • Phonak
      TV-Adapter
    • Starkey
      2,4-GHz-TV-Streamer

Vielleicht kommt noch mehr, aber das wissen wir jetzt. Wir entschuldigen uns im Voraus für die entstandenen Unannehmlichkeiten.

Nieuws en updates van:

Recente artikelen