PAK 10% KORTING OP WIDEX BATTERIJEN MET KASSACODE: WIDEX2020

Alles Voor Oren is aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur.

Sinds 08-11-2019 is AllesVoorOren.nl door de keuring gekomen van Stichting WebwinkelKeur. Dit betekent dat AllesVoorOren.nl voldoet aan alle belangrijkste Europese en Nederlandse regels op het gebied van koop op afstand.

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

We dragen met trots dit keurmerk omdat dit nogmaals de betrouwbaarheid van AllesVoorOren.nl onderstreept. De vraag; Is AllesVoorOren.nl betrouwbaar kan dus met een driewerf "JA" worden beantwoord.

Met een goedkeuring alleen houdt het niet op. Stichting WebwinkelKeur is een modern keurmerk dat blijft continu toezien op de betrouwbaarheid van haar leden. Zo kunnen consumenten er terecht met klachten en kunnen zij de aangesloten webwinkels (publiekelijk) beoordelen. Als consument heb je dus meer zekerheden bij een webwinkel die is aangesloten bij dit keurmerk.

Als onafhankelijk derde staat Stichting WebwinkelKeur dan ook garant voor de echtheid van de klantbeoordelingen en voor de betrouwbaarheid van haar leden. Kortom weer een extra reden om bij AllesVoorOren.nl te kopen.

Uiteraard is AllesVoorOren.nl al jaren geregistreerd bij WebshopKeurmerk (Keurmerk.info) De dienstverlening van Stichting WebwinkelKeur sluit echter beter aan bij onze ambities.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products