Cochlear

Cochlear, opgericht in 1981, is wereldleider op het gebied van innovatieve, implanteerbare hooroplossingen. Cochlear zet zich volledig in om mensen overal ter wereld te laten ervaren wat geluid is. Dankzij onze hoorsystemen kunnen meer dan 500.000 mensen in meer dan 100 landen opnieuw verstaan wat hun familie en vrienden tegen hen zeggen.

< Toon meer

Kleur

Type Processor

Batterijlade t.b.v. Cochlear BAHA 5

Deze batterijlades voor de BAHA 5 vervang je als...
    Cochlear Nucleus 7 AQUA+ Kit voor CP1000 (KIT-CN7-APLUS)
    Snugfit oorhaken voor Cochlear Nucleus 7- CP 1000 serie
    Voor CI en BAHA!
    Cochlear wireless Phone Clip

Als je wilt bellen met de Nucleus 6 CP 900 of CP...
    Compacte accu voor Cochlear CP1000 serie Nucleus 7
    € 190,-
    Standaard oplaadbare accu voor Cochlear CP1000 serie Nucleus 7
    BAHA Safety Line (90711)

BAHA safetyline om je hoorsysteem van Cochlear n...
    Standaard accu voor Cochlear CP 900 serie Nucleus 6
    BAHA Abutment Cover

Speciale dopjes die je kunt gebruiken om je Abut...
    Cochlear Nucleus Kanso AQUA+ Kit

Speciale Aqua + Kit voor de Kanso. Met deze kit ...
    Cochlear Nucleus 7 CP1000 USB Y-batterij oplader
    Cochlear CP1000 N7 microfoon beschermers (2 stuks)

AllesvoorOren.nl heeft een unieke samenwerking met Cochlear. Zo kunt u bij ons in de winkels terecht voor ondersteuning en het aanschaffen van producten.