Amplicomms

Onder het merk Amplicomms bieden we een serie zeer speciale telefoons en hulpmiddelen aan voor slechthorenden, slechtzienden en ouderen. De functies hiervan zijn geheel gericht op de behoeften van personen met audiovisuele beperkingen, wat echter niet uitsluit dat ze in huishoudens en kantoren met normaal en slechthorende personen kunnen worde Toon meer

Soort

Kleur

Type

Powertel 2700 Dect telefoon

Mooie draadloze telefoon voor slechthorenden die...
    Trilkussen Amplicomms PTV 110

Krachtig trilkussen PTV110 voor de Amplicomms s...
    TCL 410 Amplicomms trilwekker

Deze jumbo wekker van Amplicomms is voorzien van...
    Amplicomms TCL 250 reistrilwekker

Dit Amplicomms reis trilwekkertje trilt, flitst ...
    Amplicomms Powertel 2880 telefoonset vast en draadloos
    Powertel 2701 Dect telefoon losse handset incl. lader.
    € 78,-
    Oplader voor de Amplicomms M7510

Onder het merk Amplicomms bieden we een serie zeer speciale telefoons en hulpmiddelen aan voor slechthorenden, slechtzienden en ouderen. De functies hiervan zijn geheel gericht op de behoeften van personen met audiovisuele beperkingen, wat echter niet uitsluit dat ze in huishoudens en kantoren met normaal en slechthorende personen kunnen worden gebruikt.

Amplicomms maakt producten speciaal voor slechthorenden. Door de speciale componenten in de telefoons wordt het spraakverstaan geoptimaliseerd. Met Amplicomms haalt u een product in huis dat qua prijs en kwaliteit een zeer gunstige verhouding heeft.

De Amplicomms producten onderscheiden zich door een eenvoudig gebruik. Hierdoor zijn de producten van Amplicomms ook zeer geschikt voor senioren.