Bestellen tijdens Coronacrisis

Levering tijdens Pasen 2020

Wow, dat is even een andere Paasviering dan één die wij ons allemaal konden voorstellen. Wij wensen iedereen veel gezondheid en een Zalig Pasen. Namens onze medewerkers die altijd voor je klaar staan om de beste service te leveren wensen wij je dit van harte. Blijf gezond! Tijdens dit bijzondere paasweekend hebben wij aangepaste openingstijden zodat wij even kunnen bijladen van toch wel enkele hectische weken.

Op zaterdag 11-04-2020 en maandag 13-04-2020 is onze klantenservice gesloten. Uiteraard kun je altijd een vraag stellen via ons support email adres. De gegevens vind je op onze website bij klantenservice.

Dientengevolge worden er ook geen pakketten ingepakt of verzonden. Uiteraard kun je wel gewoon bestellen. Je pakket wordt, mits voorradig, op dinsdag 14-04-2020 verpakt en verzonden. Je krijgt dan natuurlijk ook je tracking code. Houdt er rekening mee dat leveringen langer kunnen duren dan normaal. Wij en onze partner PostNL doen er alles aan je bestelling op tijd bij je af te leveren.

Op voorhand bieden wij alvast onze excuses aan mocht dit niet altijd lukken. Doordat mensen thuisblijven wordt er extra veel online besteld. Hierdoor kunnen pakketten langer onderweg zijn dan normaal. Wij rekenen hiervoor op je begrip.

Namens onze medewerkers en directie wensen wij je een Zalig Pasen en zijn je graag dinsdag 14-04-2020 weer tot dienst.

Blijf gezond!

Vergelijk producten Verwijder alle producten