AllesVoorOren - Zaterdag 27 April 2021

Levering tijdens Pasen 2021

Op maandag 05-04-2021 is onze klantenservice gesloten. Uiteraard kun je altijd een vraag stellen via ons support email adres. De gegevens vind je op onze website bij klantenservice. Bestellen is uiteraard gewoon mogelijk.

Dientengevolge worden er ook geen pakketten ingepakt of verzonden. Uiteraard kun je wel gewoon bestellen. Je pakket wordt, mits voorradig, op dinsdag 06-04-2021 verpakt en verzonden. Je krijgt dan natuurlijk ook je tracking code. Houdt er rekening mee dat leveringen langer kunnen duren dan normaal. Wij en onze partner PostNL doen er alles aan je bestelling op tijd bij je af te leveren.

Op voorhand bieden wij alvast onze excuses aan mocht dit niet altijd lukken. Doordat mensen thuisblijven wordt er extra veel online besteld. Hierdoor kunnen pakketten langer onderweg zijn dan normaal. Wij rekenen hiervoor op je begrip.

Namens onze medewerkers en directie wensen wij je een Zalig Pasen en zijn je graag dinsdag 06-04-2021 weer tot dienst.

Blijf gezond!