Productomschrijving

Serenity Choice Sleep verlaagt het geluidsniveau met maximaal 24 dB, waardoor geluid wordt geëlimineerd of geminimaliseerd tot niet-invasieve niveaus. Snurken, luidruchtige buren en auto's. Al deze geluiden zijn niet meer vervelend en u kunt eindelijk heerlijk slapen. Bovendien zijn deze oordopjes zo ontworpen dat er lucht in je oren kan komen, waardoor ze comfortabeler zijn en het gevoel van het horen van je eigen pols tijdens het slapen op je zij wordt voorkomen, zoals vaak het geval is bij andere slaapoordopjes. Met Serenity Choice Sleep blijf je alleen wakker als je dat wilt.

Het is veel moeilijker voor ons allemaal om een ​​nieuwe dag tegemoet te gaan als we niet goed hebben kunnen slapen. Onze stemming verslechtert, we hebben minder concentratie op het werk, fysieke inspanningen zijn moeilijker voor ons. Daarom is de kwaliteit van onze slaap een van de belangrijkste punten om een ​​goede gezondheid te behouden, zowel fysiek als mentaal. Een van de factoren die dit aspect het meest beïnvloeden, zijn de geluiden die ons wakker houden, en de meest voorkomende is snurken. Een lichte snurkbeweging beweegt tussen de 50-60 dB, terwijl een harde snurk 90 dB kan bereiken. De laatste zou het geluid gelijk maken aan een claxon! Phonak Serenity Choice Sleep-oordopjes zijn bedoeld om te voorkomen dat deze nachtelijke geluiden u storen.

Kenmerken

• Ze zijn hygiënisch dankzij hun akoestische filters met nettechnologie waardoor uw oren perfect worden geventileerd.
    • Ze zijn gemaakt met hypoallergeen materiaal (TPE voor medisch gebruik) om voor uw gezondheid te zorgen.
    • Ze behouden het natuurlijke geluid van de omgeving om u heen, zodat u zich bewust bent van wat er gebeurt.

Pakket bestaat uit:

• 2 adapters van elke maat (S, M, L)
    • 2 akoestische filters van 24 dB
    • Bewaarkoker in de vorm van een sleutelhanger
    • Handleiding

Specificaties

Artikelnummer
    .
    SKU

Toon meer

Reviews

0 from 5Based on 0 reviews