Kundendienst
AllesVoorOren.nl - Mittwoch 25 November 2017

Valse kortingscodes in omloop

Valse kortingcodes AllesVoorOren

Kortingscodes die op bepaalde websites worden gepresenteerd zijn helaas door de betreffende websites verzonnen en dus ook niet geldig en niet door ons uitgegeven. AllesVoorOren maakt überhaupt zelden gebruik van kortingscodes omdat wij onze prijzen altijd superscherp houden. Als wij een kortingscode voor AllesVoorOren.nl uitgeven dan zal dit via onze website, of via onze nieuwsbrief aan onze klanten kenbaar worden gemaakt.

Bij nader onderzoek aan deze websites zoals e-kortingscodes.com en andere fake kortingscode websites zien wij ook duidelijk dat veel kortingscodes zijn verzonnen of automatisch zijn gegenereerd en aan de te lezen tekst zien wij ook duidelijk dat het niet door een Nederlander is geschreven. Onderzoek wijst ook uit dat deze sites veelal in het buitenland worden gehost en dat enige reactie van ons niet wordt gelezen of wordt opgepakt door de beheerders van dit soort sites.

Verder valt op dat ze voor ongeveer elke webshop dezelfde korting af geven of dat de kortingen buitenproportioneel hoog zijn. De enige reden die wij kunnen bedenken waarom dergelijke fake korting code websites bestaan is het generen van internetverkeer in de hoop dat de mensen op links klikken binnen deze website waar zij weer geld aan verdienen. Deze links kunnen ook spam en malware bevatten dus NOOIT op klikken, en laat absoluut nooit je persoonlijke gegevens achter op deze websites.

Als u als klant hier mee geconfronteerd bent dan vinden wij dit heel spijtig. Wij houden ons echter niet verantwoordelijk voor de inhoud van andere websites.

Een overzicht met bekende fake kortingcode websites waar wij niets mee te maken hebben of toestemming hebben gegeven onze gegevens te gebruiken zijn onder andere:

e-kortingcodes.com
kortingscode-nl.info
kortingscoupon-code.com
cadeauboncode.net

Wilt u een kortingscode voor AllesVoorOren.nl? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief en wie weet komt er een keer een kortingcode van AllesvoorOren langs.