Productomschrijving

Oticon TV Adapter 3.0 voor TV luisteren

Oticon Connectline TV adapter 3.0 voor gebruik met Oticon Hoortoestellen. Zelfs met de allernieuwste en beste hoortoestellen kan het soms moeilijk zijn om van je favoriete TV programma of film te genieten. Met de TV Adapter 3.0 van Oticon luister je draadloos met je hoortoestellen naar TV. Door de krachtige Velox chip in de nieuwste genaratie hoortoestellen hoor je draadloos stereo geluid in DolbyDigital in je hoortoestellen.

Oticon TV Adapter 3.0 wat kan ik ermee?

Met de TV Adapter 3.0 van Oticon kun je zonder tussenkomst van een halslus of extra's genieten van stereogeluid van de televisie of entertainmentcenter en dit direct naar je 2.4 Ghz hoortoestellen van Oticon sturen. Tot een afstand van 15 meter geniet je van stereo en Dolby Digital geluid.

De Oticon TV adapter 3.0 kan met de meegeleverde kabels op vrijwel ieder audio-apparaat worden aangesloten. Je hoortoestellen veranderen als het ware in een draadloze stereo headset.

Het koppelen van dit TV hulpmiddel van Oticon is heel eenvoudig. We proberen hieronder uit te leggen. Het enige dat je nodig hebt is één of 2 hoortoestellen van Oticon die geschikt zijn. De meeste hoortoestellen van Oticon die rond vanaf 2017 verkocht zijn kun je hiervoor gebruiken. Mocht je twijfel hebben neem dan altijd even contact op met onze klantenservice.

Hoe koppel ik de Oticon TV adapter 3.0 aan mijn hoortoestellen?

Je kunt de Oticon TV adapter 3.0 zelf heel makkelijk koppelen met je Oticon hoortoestellen. Je hebt hier de audicien niet voor nodig. In de meegeleverde handleiding staat stap voor stap uitgelegd hoe het werkt. Je kunt ook een videohandleiding bekijken bij AllesVoorOren.nl voor het koppelen van je Oticon Connectline TV adapter 3.0

Let op: Alleen geschikt voor Hoortoestellen van Oticon die werken op het Velox platform zoals de OPN en SIYA , More en opvolgende hoortoestellen.

Bestel je Oticon TV adapter 3.0 extra voordelig via onze website.

Handleiding Oticon TV adapter 3.0

Specificaties

Artikelnummer
    SKU

Toon meer

Reviews

5 from 5Based on 1 reviews
    Schrijf je eigen review
    5 from 5
    De TV Adapter 3.0 werkt voortreffelijk en mijn vrouw is er zeer tevreden mee.
    Gepost door: Willem.H. Nijboer op 11 Augustus 2021
    Oticon TV adapter 3.0