Productomschrijving

De muziek in uitgaansgelegenheden staat vaak te hard; bescherm je oren hier tegen. Bij festivals staat het geluid vaak zo hard, dat je binnen 15 minuten gehoorschade opgelopen kunt hebben. Wees dus lief voor je oren en bescherm ze met goede gehoorbescherming.

Horecapersoneel: wanneer je de hele avond werkt tussen de muziek is dit vermoeiend en kan dit gehoorschade veroorzaken. Bescherm je oren met dit filter. De spraakverstaanbaarheid blijft intact, waardoor je gewoon de bestelling kunt aannemen.

Alle sportdocenten kennen het: het gegil in een sporthal of zwembad galmt behoorlijk door. Hierdoor kan een dagje lesgeven flink vermoeien. Zelfs gehoorschade kan hierdoor worden opgelopen. Deze oordopjes zijn de oplossing.

Dempingswaarden: De dempingswaarden geven aan wat de minimale demping is in de hoge, midden en lage frequenties. Naast voldoende demping vinden wij het belangrijk dat onze oordopjes een goede spraakverstaanbaarheid behouden. Daarom hebben wij onze filters zodanig ontwikkeld dat ze de unieke geluidsbeleving en spraakverstaanbaarheid weten te behouden.

Reviews

5 from 5Based on 1 reviews
    Schrijf je eigen review
    5 from 5
    Top. Pasvorm is perfect voor mij.
    Gepost door: H. Vermeer op 6 September 2019

Accessoires en