Take Care

Goed Horen draait bij Take Care om gehoorbescherming en het reinigen en onderhouden van gehoorapparaten. Op het gebied van gehoorbescherming vertellen we u waarom het zo belangrijk is om uw gehoor altijd goed te beschermen en hoe u dat het beste kunt doen. Op het gebied van gehoorapparaten helpen we u met het onderhouden en reinigen van uw geho Toon meer

Kleur

Type

TakeCare Reinigingsdoekjes hoortoestel 90 stuks
    TakeCare Reinigingsdoekjes hoortoestel 90 stuks (navulverpakking)
    NIEUWSTE VERSIE
    TakeCare Droog- en Reinigingsbox 5.0

Droogbox voor je hoortoestel. Gewoon een prima d...
    TakeCare Droogtabletten voor hoortoestellen 4 stuks
    TakeCare Reinigingsdoekjes hoortoestel 30 stuks
    TakeCare 13 (PR48) Oranje gehoorbatterij
    TakeCare 10 (PR70) Geel batterij gehoorapparaat
    TakeCare 312 (PR41) Bruin batterij gehoorapparaat
    TakeCare Reinigingsdoekjes 30 stuks los verpakt
    TakeCare 675 (PR44) Blauw  gehoorbatterij

Goed Horen draait bij Take Care om gehoorbescherming en het reinigen en onderhouden van gehoorapparaten. Op het gebied van gehoorbescherming vertellen we u waarom het zo belangrijk is om uw gehoor altijd goed te beschermen en hoe u dat het beste kunt doen. Op het gebied van gehoorapparaten helpen we u met het onderhouden en reinigen van uw gehoorapparaat. AllesVoorOren adviseert u daarover en biedt u de beste producten, voor zowel In Het Oor- als Achter Het Oor-hoortoestellen.