Sebotek

Geen producten gevonden...

Sebotek

De reis begon in 1984 toen de opdrachtgevers van SeboTek, Jim en Mike Feeley, hun horecadistributiefaciliteit in Tulsa, Oklahoma, begonnen te exploiteren. Daar ontwikkelden ze een diep medeleven om diegenen te helpen wiens leven wordt beïnvloed door gehoorverlies. Als audiciens, ervaren Jim en Mike uit de eerste hand het plezier van het helpen verbeteren van de kwaliteit van leven voor mensen met gehoorverlies, evenals het leed en de schade die onbehandeld gehoorverlies kan brengen in iemands leven.

Samen met hun patiënten hebben ze ook de uitdagingen en frustraties ervaren die horen bij traditionele hoortoestellen - het maken en opnieuw maken van plastic omhulsels vanwege ongemak, occlusie-effecten en andere fit-gerelateerde problemen.

Lees meerSluiten
Vergelijk producten Verwijder alle producten