Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters
    AllesVoorOren.nl - Woensdag 12 December 2020

    Enorme drukte bij PostNL - Kans op vertraging

    Für Deutsch bitte hier klicken

    Hoewel we je graag te woord staan heeft het niet veel zin om onze klantenservice te mailen of te bellen voor een update over een levering. Onze medewerkers kunnen vaak niet veel meer zien dan jij in de tracking.

    Op deze pagina houden wij je graag op de hoogte over de recente ontwikkelingen met betrekking tot de leveringen van PostNL.

    Vrijdag 26-02-2021

    Nog steeds ontvangen wij meldingen dat pakketten langer onderweg zijn dan normaal. Dit betreft gelukkig niet alle pakketten maar slechts een klein gedeelte. Op diverse depots zijn achterstanden ontstaan.

    Zaterdag 06-02-2021

    Wederom kans op extra vertragingen. De verwachte sneeuwval in grote delen van het land en de vele online bestellingen tijdens de lockdown kan ervoor zorgen dat pakketten nog langer onderweg zijn dan normaal. Houd je tracking informatie daarom goed in de gaten. Door de vertragingen kan het ook voorkomen dat het langer duurt alvorens je pakket gescand word op het depot. Als je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen met een trackingcode dan betekent dit dat je pakket écht verzonden is en onderweg is naar jou. Geef het daarom even de tijd alvorens je contact met ons opneemt.

    Woensdag 03-02-2021

    De aanhoudende drukte, als gevolg van de landelijke lockdown, heeft gezorgd voor een vertraging in de bezorging van een groot aantal pakketten. Samen met PostNL doen we er alles aan deze vertragingen zo snel mogelijk op te lossen. We hebben onze levertijden hierop aangepast. We vragen jouw begrip voor deze situatie.

    Woensdag 27-01-2021

    Beste klant, de aanhoudende drukte als gevolg van de landelijke lockdown heeft gezorgd voor een vertraging in de bezorging van een groot aantal pakketten. Zendingen kunnen daardoor mogelijk langer op "voorgemeld" staan. Samen met PostNL doen we er alles aan deze vertragingen zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

    Donderdag 24 december 2020:

    Persbericht PostNL hier te lezen

    Maandag 21 december 2020:

    Levertijden aangepast op onze website. Retourtermijn verlengd naar 30 dagen!

    Maandag 21 december 2020:

    Samen met PostNL hebben we afgelopen tijd veel extra pakketten verwerkt en we zien nog steeds een enorme stijging voor de komende tijd. Om het netwerk draaiende te kunnen houden vind PostNL het nodig om de toestroom van pakketten te beperken voor alle verzendende klanten. Dit geldt dus ook voor ons. Daarom hanteert PostNL per 21 december tijdelijk een maximaal aantal pakketten dat per dag kan worden voorgemeld door ons. Is dat maximum bereikt? Dan is het voor ons niet meer mogelijk om een label of barcode te genereren. De volgende dag komen er weer nieuwe labels en barcodes beschikbaar. We begrijpen heel goed dat deze aanpassing vervelend voor jou als klant van AllesVoorOren.nl is en we hopen dat dit slechts van tijdelijke aard is. Dit is in deze uitzonderlijke tijd nodig om zoveel mogelijk pakketten goed te kunnen verwerken en bezorgen.

    Vrijdag 18 december 2020:

    We zijn op de hoogte van de berichtgeving dat er meerdere winkels met PostNL punten zullen sluiten vanaf maandag 21 december. We staan in nauw contact met PostNL over de impact hiervan. Daarbij hebben wij de mogelijkheid om pakketten af te laten leveren bij een PostNL punt tijdelijk uitgezet. Het is dus alleen mogelijk je pakket thuis te laten bezorgen of af te halen op afspraak in Hoorn.

    Donderdag 17 December

    De nieuwe maatregel om winkels te sluiten heeft als gevolg dat een klein deel van de PostNL locaties per direct hun deuren hebben moeten sluiten. Pakketten die al op een gesloten PostNL locatie liggen, worden door PostNL zoveel mogelijk opgehaald en naar een PostNL locatie in de buurt gebracht die wel open is. Wil je weten welke PostNL locaties open zijn? Bekijk dan de openingstijden via de locatiewijzer en neem voor de zekerheid contact op met jouw dichtstbijzijnde PostNL locatie voor het ophalen van jouw pakket.

    Gesloten PostNL-punten.

    • Indien tijdens het bestellen is gekozen voor de bezorgoptie ‘ophalen op een PostNL locatie’ en die specifieke PostNL locatie is gesloten, dan worden deze pakketten naar een andere PostNL locatie in de buurt gebracht, die wel geopend is. 
    • Pakketten die op een gesloten PostNL locatie liggen omdat de ontvanger niet thuis was, worden opnieuw bezorgd. Hierover worden ontvangers zo goed mogelijk geïnformeerd.
    • Tijdelijk gesloten PostNL locatie worden z.s.m. uit de locatiewijzer verwijderd. 

    Maandag 14 december 2020:

    • De afgelopen periode worden iedere dag maar liefst 1,5 miljoen pakketten verwerkt door PostNL. Een eindejaarsdrukte die met name wordt veroorzaakt door de jaarlijkse kortings- en feestdagen en gevolgen van de coronacrisis. Natuurlijk hebben de wijzigingen in de processen door het in acht nemen van de maatregelen én de veiligheid en gezondheid van alle PostNL medewerkers hier ook invloed op. Ondanks dat PostNL het afgelopen jaar de capaciteit van haar netwerk flink heeft opgeschaald, bereikt deze op sommige momenten het maximum en kunnen niet alle pakketten direct worden verwerkt. De kans op vertraging is daarom groter. Carlos Mendes Aguiar van PostNL vertelt hier meer over in onderstaande video en spreekt zijn waardering naar alle klanten uit.

    Dinsdag 8 december 2020:

    De eindejaarsdrukte is nog steeds in volle gang! Zo worden al langere tijd recordaantallen pakketten verwerkt en bezorgd. Met name aan het begin van de week. Hierdoor kunnen levertijden soms langer zijn dan je van ons gewend bent. Weet dat we er samen met PostNL alles aan doen om alle bestellingen zo snel mogelijk bij je te bezorgen.

    Zaterdag 5 december 2020:

    We zien dat de meeste pakketten die voor of vlak na 30-11 door ons verzonden zijn inmiddels een scan hebben gekregen. We houden de ontwikkelingen bij PostNL scherp in de gaten. 

    Donderdag 3 december 2020:

    Momenteel zijn sommige pakketten die vorige week zijn verzonden nog niet gescand bij PostNL. Hierdoor kan de indruk ontstaan dat de pakketten niet verzonden zijn. Dit is echter wel het geval als je van ons een bericht hebt ontvangen dat de bestelling is verzonden. De tracking kan echter iets anders aangeven. Door de extreme drukte kan het zijn dat niet alle pakketten al een scan hebben gehad. Onze excuses hiervoor.

    Woensdag 2 december 2020:

    PostNL heeft een persbericht doen uitgaan over de huidige stand van zaken:

    https://www.postnl.nl/over-postnl/pers-nieuws/nieuws/2020/postnl-bezorgt-meer-dan-tien-miljoen-pakketten-in-zeven-dagen.html

    Dinsdag 1 december 2020:

    • Er zijn knelpunten ontstaan binnen een aantal depots, waaronder Den Bosch, Amsterdam Zuid-Oost, Goes, Amersfoort en Waddinxveen. We doen er samen met PostNL alles aan om deze pakketten zo snel mogelijk bij jou te bezorgen maar houd er rekening mee dat dit nog een aantal dagen kan duren.

    Houd altijd je tracking code in de gaten om te zien waar je bestelling zich bevindt. 

    PostNL verwerkt normaal gesproken 900.000 pakketjes per dag. Tijdens de feestdagen loopt dit op naar 1.5 miljoen per dag.

    Bekijk wat PostNL doet hier

    Nieuws en updates

    Recente artikelen

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Deze website maakt gebruik van cookies Cookie Voorkeuren instellen